Får man hata detta lr? usch o fy allt man vill göra är att infog sidnummer men det verkar vara helt j***a omöjligt, håller på att bli galen. Nån som vet hur man gör? trodde det bara var att infog det men nej då det ska krångla o när ja väl får dit sidfot då går det inte att skriva i den, lr det blir samma på alla sidor!! Ne fyy snart ger jag upp. Måste skaffa riktigta word då skulle det aldrig krångla tror jag.
Ne nu till lite annat. Har skrivit klart mitt arbete iallafall ska vänta på att karln ska läsa igenom det och godkänna det sen ska jag skicka in det:) o hålla tummarna. Har varit ute o gått med emelie o shiva idag nice, skönt med en prommenad tidigt på morgonen, brydde mig inte ens att det var kallt ute:)
Idag vet jag inte vad som händer tror det blir wow här hemma lr nått det visar sig:) orkar inte fest iallafall har så mycket i huvudet idag så som vanligt haha;)
Imorgon blir det iallafall marieberg med fiske o säkert nå god mat. Var ganska många som skulle ut dit så det blir kul det ända är hur vi tar oss dit o hem annars så går det nog bra:)
Var på besiktningen med bilen i onsdags o det e klart att bil faan inte går igenom men Andreas ska kolla med ove ifall han kan fixa den:) var inte så mycket o inte så svåra grejer sa han på besiktninge annars blir det till skroten med den:) fast första så måste jag slå lite på den bara för jag hatar den ;) går den sönder en gång till då jäklar ska den döööö:) ne usch nu vart jag arg på den inte bra för jag vill att den ska hålla e faktiskt jättepraktiskt med en bil när den fungerar :)
Igår var jag till skolan o gjorde ett grupparbete gick galant o vi var klara vid lunch nice värre för lagar e faan inte lätt kan jag säga, hade några utbrott på dem hemma när jag satt o försökte klara av dem men nu är det bara att vänta o se ifall det är godkänt:)
Nu ska jag ta en paus ifrån vad sjukvård heter o latja lite sen ska jag fina till uppsatsen lite eftersom man bara fick ha 2-4 sidor o jag har strax under 6 haha så det är lite som måste bort men jag vet inte vad eftersom jag tycker allt det jag har skrivit är viktigt :) svårt det där men det ordnar sig.
O som jag alltid säger så ska jag försöka att bli bättre på att skriva här men det e svårt att hinna med allt just nu i början men om ett tag så blir det bättre när jag kommit in i det hela :)
puss & kraam
fredag 30 januari 2009
söndag 18 januari 2009
Söndag
nu är jag här igen en kortis. Ska jue börja skolan imorgon så man har väl inte tid med någonting annat utanför det:) fast det ska bli skoj oxå. Lite nervös men det är bara 5 år av mitt liv som jag ska plugga nu :) Hoppas verkligen jag klarar mig igenom, det var inte så längesen man var i skolan. Det ska blir kul att gå med kickan :) synd bara att inte en annan kom in bara.
Denna helg har varit tråkig, har inte gjort någonting av intresse men det är som vanligt. Jag kan jue inte förvänta mig att folk ska höra av mig sig till mig när inte jag gör det själv. Tur man har Mia iallafall vi förstår varandra till fullo:) Båda glömde bort varandra i fredag haha lite roligt faktiskt. Får väl försöka bli bättre på att hålla kontakten med som fortfarande vill det. Inte får jag väl nya i skolan förhoppningsvis.
Ev nästa vecka ska jag börja banta, bara sånt man får dricka :) Måste jue gå ner o sen ska brosan o jag ut o gå varje dag. Det går mycket lättare o man är två. För han ska oxå börja med någe sånt men det kostar 480 per vecka och det har jag verkligen inte råd med som student. Speciellt inte om darling ska med på det oxå:)
jag behöver inte gå ner så mycket kanske 30kg då hade jag varit nöjd men det klarar jag väl aldrig med mig choklad missbruk:( Men man får försöka iallafall.
Ne nu ska jag göra lite roligare saker som att spela WOW för sen ska jag städa ännu roligare.
hare bra alla som läser om det är några!
o btw så ska jag o Mia o Camilla festa till det i norrland bara att hojta till om någon vill vara med:)
Denna helg har varit tråkig, har inte gjort någonting av intresse men det är som vanligt. Jag kan jue inte förvänta mig att folk ska höra av mig sig till mig när inte jag gör det själv. Tur man har Mia iallafall vi förstår varandra till fullo:) Båda glömde bort varandra i fredag haha lite roligt faktiskt. Får väl försöka bli bättre på att hålla kontakten med som fortfarande vill det. Inte får jag väl nya i skolan förhoppningsvis.
Ev nästa vecka ska jag börja banta, bara sånt man får dricka :) Måste jue gå ner o sen ska brosan o jag ut o gå varje dag. Det går mycket lättare o man är två. För han ska oxå börja med någe sånt men det kostar 480 per vecka och det har jag verkligen inte råd med som student. Speciellt inte om darling ska med på det oxå:)
jag behöver inte gå ner så mycket kanske 30kg då hade jag varit nöjd men det klarar jag väl aldrig med mig choklad missbruk:( Men man får försöka iallafall.
Ne nu ska jag göra lite roligare saker som att spela WOW för sen ska jag städa ännu roligare.
hare bra alla som läser om det är några!
o btw så ska jag o Mia o Camilla festa till det i norrland bara att hojta till om någon vill vara med:)
lördag 3 januari 2009
Lördag
Nu har det blivit dåligt med uppföljning av mitt liv igen:( men lite kommer nu iallafall
Julen har varit o den var mysig, med släkten hos kusinen. Mysigt värre med tomte o de små barnen. Det gör mycket att se dem :)
Sedan har jag jobbat hela julen, har gått bra men ångrar att jag tog åt mig den. Eftersom jag nästan aldrig får jobba där länger, känns värdelöst men det gick som sagt bra jag o S klarade galant med lite backup på fredagen o lördagen. Var i både frukosten o städ så det var lite stressigt med att hinna klart allt utan att dra över på tiden. Vart 9h på lördagen utan rast det är tufft kan jag säga men jag hann o överlevde:)
Sedan har jag jobbar på lasarettet oxå det har gått bra det med inte så mycket att göra plus att jag fått gått med mia denna vecka:) hur nice som helst.
På nyår så var ea ja mia o johan hemma hos oss o åt mat o spelade lite spel. sen drog vi till keno lr mia drog hem för hon skulle upp o jobba:( men det var kul framtills vi gick hem:)
På nåyårsafton så fick vi samtal från polisen som hade lite frågor att ställa så morgonen började med att vi fick besök av dem o satt i förhör. Most läskigt även om det inte var vi som hade gjort någe fel så var det lite läskigt:)
Idag jobbar ja på grand, har en kort break nu, sedan blir det en lugn kväll för man ska hit imorgon igen:) o förhoppningsvis får man sova inatt, för de dära grannarna kan verkligen spela musik. Blev väckt halv 1 av basshunter på högsta volym inte kul kan jag säga. O idag när jag gick till jobbet runt kvart över 7 höll de fortfarande igång fattar inte hur man orkar, skulle vara kul om man gjorde det haha.
Ne nu ska jag fortsätta med mina rum, lr mina o Johannas :)
God Jul o Gott nytt år på er, lite försenat:)
Julen har varit o den var mysig, med släkten hos kusinen. Mysigt värre med tomte o de små barnen. Det gör mycket att se dem :)
Sedan har jag jobbat hela julen, har gått bra men ångrar att jag tog åt mig den. Eftersom jag nästan aldrig får jobba där länger, känns värdelöst men det gick som sagt bra jag o S klarade galant med lite backup på fredagen o lördagen. Var i både frukosten o städ så det var lite stressigt med att hinna klart allt utan att dra över på tiden. Vart 9h på lördagen utan rast det är tufft kan jag säga men jag hann o överlevde:)
Sedan har jag jobbar på lasarettet oxå det har gått bra det med inte så mycket att göra plus att jag fått gått med mia denna vecka:) hur nice som helst.
På nyår så var ea ja mia o johan hemma hos oss o åt mat o spelade lite spel. sen drog vi till keno lr mia drog hem för hon skulle upp o jobba:( men det var kul framtills vi gick hem:)
På nåyårsafton så fick vi samtal från polisen som hade lite frågor att ställa så morgonen började med att vi fick besök av dem o satt i förhör. Most läskigt även om det inte var vi som hade gjort någe fel så var det lite läskigt:)
Idag jobbar ja på grand, har en kort break nu, sedan blir det en lugn kväll för man ska hit imorgon igen:) o förhoppningsvis får man sova inatt, för de dära grannarna kan verkligen spela musik. Blev väckt halv 1 av basshunter på högsta volym inte kul kan jag säga. O idag när jag gick till jobbet runt kvart över 7 höll de fortfarande igång fattar inte hur man orkar, skulle vara kul om man gjorde det haha.
Ne nu ska jag fortsätta med mina rum, lr mina o Johannas :)
God Jul o Gott nytt år på er, lite försenat:)
torsdag 18 december 2008
Torsdag
Nu var det längesen man skrev men det är bara för jag har råkat slagit sönder våran dator, de håller inte att kastas i golvet:) men har iallafall min dator kvar men det blir inte att man sitter vid den o surfar o sånt. Men nu ska jag iallafall skriva lite.
Har kommit in på sjuksköteprogrammet till våren, 19 januari börjar jag:) ska bli så skönt att inte behöva tänka på jobb iallafall inte på ett halvår :) har ev fått sommarvik på lassarettet håller tummarna för det:) annars står väl alltid grand kvar oxå:) så nu tre år framöver i Falun sen får man se vart vägarna bär av till:)
Var ut o åt med jobbet igrå, mysigt värre vart krogen efteråt fast jag drog vid 12 för jag fick ont i magen som vanligt men det var kul iallafall:)
Ska ha hoppträning på måndag ska bli asnice, börjar gilla det igen, o jag hoppade til o med Lotus i tisdag o det gick superbra. Det var han jag ramlade av o gjorde illa axeln. Så det var kul att få bevisa för mig själv att jag vågar. Nu var det inte höga hinder men man måste jue börja någonstans o bygga vidare på det.
Nu ska jag dra till jobbet iallafall ska försöka att inte vara så trött av mig men det går väl inte så bra när man har huvudvärk LOL :) Nedå så farligt är det inte.
Hare bra allihopa o God Jul på er ifall jag inte skriver någe mer:)
ps. Jenny det var inge speciellt hade en väldigt dålig dag bara :)
Har kommit in på sjuksköteprogrammet till våren, 19 januari börjar jag:) ska bli så skönt att inte behöva tänka på jobb iallafall inte på ett halvår :) har ev fått sommarvik på lassarettet håller tummarna för det:) annars står väl alltid grand kvar oxå:) så nu tre år framöver i Falun sen får man se vart vägarna bär av till:)
Var ut o åt med jobbet igrå, mysigt värre vart krogen efteråt fast jag drog vid 12 för jag fick ont i magen som vanligt men det var kul iallafall:)
Ska ha hoppträning på måndag ska bli asnice, börjar gilla det igen, o jag hoppade til o med Lotus i tisdag o det gick superbra. Det var han jag ramlade av o gjorde illa axeln. Så det var kul att få bevisa för mig själv att jag vågar. Nu var det inte höga hinder men man måste jue börja någonstans o bygga vidare på det.
Nu ska jag dra till jobbet iallafall ska försöka att inte vara så trött av mig men det går väl inte så bra när man har huvudvärk LOL :) Nedå så farligt är det inte.
Hare bra allihopa o God Jul på er ifall jag inte skriver någe mer:)
ps. Jenny det var inge speciellt hade en väldigt dålig dag bara :)
fredag 5 december 2008
Fredag
Faan vad arg jag blir på grannarna här, att de inte kan spela normal högt med musik. Kl är snart tolv o det dundrar i väggarna, most irriterande kan jag lova. Blir väl säkert efterfest igen för dem oxå. Då tänker jag faktiskt ringa o klaga orkar faan inte med en helg till med att vakna 5 för att bokhyllorna håller på att rasa.Får man nästan hata dem ibland lr?
Ska vara hundvakt åt tipi i vecka, mysigt värre. Tror det kommer gå jättebra, som jag sa till madde så är det värsta som kan hända att jag skämmer bort henne:) Men det får man väl göra ibland;)
NE nu ska jag försöka sova i detta oljud. Ska upp i tid o hjälpa mamma, hon fyller år på söndag men folket kommer imorgon, mysigt värre:)
sov så gott
Usch blir så jäkla arg och besivken, så hemskt kan det inte vara. Fattar inte hur man kan ta det så hårt, det är inte precis hela världen lr? BLÄÄÄÄÄ!
Ska vara hundvakt åt tipi i vecka, mysigt värre. Tror det kommer gå jättebra, som jag sa till madde så är det värsta som kan hända att jag skämmer bort henne:) Men det får man väl göra ibland;)
NE nu ska jag försöka sova i detta oljud. Ska upp i tid o hjälpa mamma, hon fyller år på söndag men folket kommer imorgon, mysigt värre:)
sov så gott
Usch blir så jäkla arg och besivken, så hemskt kan det inte vara. Fattar inte hur man kan ta det så hårt, det är inte precis hela världen lr? BLÄÄÄÄÄ!
onsdag 3 december 2008
Onsdag
Var ett tag sen man skrev men det är bara för jag har försökt o då har datorn hakat sig o allt har försvunnit. Jobbigt orkade inte skriva om allt så vi skippade det:)
I helgen var jag ensam hemma med två små söta katter:) mysigt med film helg o bara rå mig själv. Fast det var skönt när äls kom hem igen oxå :)
I måndags drog syster o jag till IKEA, hade jättekul iallafall fikade åt god mat o shoppade loss. Tänkte köpa en byrå till lägenheten men jag vet inte säker på färgen så jag hoppade över den tillsvidare men en ska det bli. Köpte lite annat smått o gott tex 2 par skor :) kunde inte bestämma vilken av dem som jag ville ha så då tog jag båda:)
Vi tänkte åka hem till spinningen vid halv 6 men vid fyra av vi inte klara så vi satsade på core vid halv 7 men det hann vi inte heller med för vi ville vara kvar en stund till:)
Men idag blir det iallafall Box, nice värre, sen imorgon blir de simmning med Mia o Eva, någon annan som hakar på? Sen ska vi på step kommer jobba på hårt då :) fast det kan behövas om man ska bränna bort allt fett som jag har på kroppen:( fast jag kom på om vi ska simma måste jag ha min bikinin på mig och det tar emot lite iallafall just nu, kanske kan be eva leta på min baddräkt eller så tar jag ett linne o badar i. Usch nu fick jag panik får se om jag skippar simningen helt o hållet. BLÄÄ!
Igår åkte jag till Danholn o bakade med Eva, mamma fyller år på Söndag så hon ville ha lite gjort. O för en gångsskulle så bakade jag en hel sats lussekatter, det är inte ofta jag har ork för det. Fast det blev bara 30 st haha normalt ska det väl vara 50-60 :) tror nog att alla inte får några i helgen. Men det vart även butterbullar och någon speciallare som Eva gjorde. De var dock jättegoda. Sen gjorde vi nougat med några nötter som man lindade in i marsipan o doppade i choklad mums:). Nu längtar jag verkligen till jul, ska nog tvninga karln att baka knäck till helgen om vi hinner har lite mycket att göra men det ska väl kunna klämmas in:).
Slog in de första julklapparna idag iallafall, en till mamma, pappa o karln. De andra borde komma snart i lådan. De som är klara, när paketet kommer, är mamma, pappa, Johan o äls. Vet inte riktigt vad jag ska lägga te till syster yster men det hittas väl på någe:) Mia är iofs oxå klar tror jag väl :)
Har även smyckat lägenheten lite nu till jul och jag har införskaffat en tradition o det är att hänga en julgardin upponer, gjorde det förra året o iår lyckades jag igen fast jag tittade extra noga haha. Fast är väl ingen som ser det för Emma är inte hemma. Sen har jag pakat upp julgranen, eftersom jag inte får ha en stor vart det en liten max 50 cm så det tyckte jag skulle få vara uppe:) O adventsljustakarna är oxå uppe fast de lyser inte i år heller :) men det är ingen som ser det, en lyser iallafall o det borde väl räcka. Eller vad tycker ni? Tänkte faktiskt köpa en igår på Rusta men det var helt tomt där o 200 lägger jag inte precis ut på en sådan, iallafall inte i denna lägenhet. Kanske i nästa :) Har oxå två julstjärnor, jättefina o massa andra blommor som jag ska försöka att inte ha ihjäl, man glömmer så lätt att inte vattna ;) haha
Ne nu ska jag ta o göra lite nytta, titta på snön som faller eller nått:)
Ha det så bra allihopa, jag vill festa snart någon som är på?
I helgen var jag ensam hemma med två små söta katter:) mysigt med film helg o bara rå mig själv. Fast det var skönt när äls kom hem igen oxå :)
I måndags drog syster o jag till IKEA, hade jättekul iallafall fikade åt god mat o shoppade loss. Tänkte köpa en byrå till lägenheten men jag vet inte säker på färgen så jag hoppade över den tillsvidare men en ska det bli. Köpte lite annat smått o gott tex 2 par skor :) kunde inte bestämma vilken av dem som jag ville ha så då tog jag båda:)
Vi tänkte åka hem till spinningen vid halv 6 men vid fyra av vi inte klara så vi satsade på core vid halv 7 men det hann vi inte heller med för vi ville vara kvar en stund till:)
Men idag blir det iallafall Box, nice värre, sen imorgon blir de simmning med Mia o Eva, någon annan som hakar på? Sen ska vi på step kommer jobba på hårt då :) fast det kan behövas om man ska bränna bort allt fett som jag har på kroppen:( fast jag kom på om vi ska simma måste jag ha min bikinin på mig och det tar emot lite iallafall just nu, kanske kan be eva leta på min baddräkt eller så tar jag ett linne o badar i. Usch nu fick jag panik får se om jag skippar simningen helt o hållet. BLÄÄ!
Igår åkte jag till Danholn o bakade med Eva, mamma fyller år på Söndag så hon ville ha lite gjort. O för en gångsskulle så bakade jag en hel sats lussekatter, det är inte ofta jag har ork för det. Fast det blev bara 30 st haha normalt ska det väl vara 50-60 :) tror nog att alla inte får några i helgen. Men det vart även butterbullar och någon speciallare som Eva gjorde. De var dock jättegoda. Sen gjorde vi nougat med några nötter som man lindade in i marsipan o doppade i choklad mums:). Nu längtar jag verkligen till jul, ska nog tvninga karln att baka knäck till helgen om vi hinner har lite mycket att göra men det ska väl kunna klämmas in:).
Slog in de första julklapparna idag iallafall, en till mamma, pappa o karln. De andra borde komma snart i lådan. De som är klara, när paketet kommer, är mamma, pappa, Johan o äls. Vet inte riktigt vad jag ska lägga te till syster yster men det hittas väl på någe:) Mia är iofs oxå klar tror jag väl :)
Har även smyckat lägenheten lite nu till jul och jag har införskaffat en tradition o det är att hänga en julgardin upponer, gjorde det förra året o iår lyckades jag igen fast jag tittade extra noga haha. Fast är väl ingen som ser det för Emma är inte hemma. Sen har jag pakat upp julgranen, eftersom jag inte får ha en stor vart det en liten max 50 cm så det tyckte jag skulle få vara uppe:) O adventsljustakarna är oxå uppe fast de lyser inte i år heller :) men det är ingen som ser det, en lyser iallafall o det borde väl räcka. Eller vad tycker ni? Tänkte faktiskt köpa en igår på Rusta men det var helt tomt där o 200 lägger jag inte precis ut på en sådan, iallafall inte i denna lägenhet. Kanske i nästa :) Har oxå två julstjärnor, jättefina o massa andra blommor som jag ska försöka att inte ha ihjäl, man glömmer så lätt att inte vattna ;) haha
Ne nu ska jag ta o göra lite nytta, titta på snön som faller eller nått:)
Ha det så bra allihopa, jag vill festa snart någon som är på?
torsdag 27 november 2008
Torsdag
Blev ingen träning idag, eftersom jag blev inkallad till jobbet. Hade säkert hunnit men det blev lite knas med allt så det var skönt att bara komma hem en stund även fast man har en jobbig karl här. Fast det var jue jag som hade bestämt att vi skulle städa så jag får skylla mig själv, han hade städat köket o tvättat. Fast jag har inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig, har inte haft så mycket lust med någonting idag. Har helt enkelt varit en skitdag om man får säga så.
Hade varit skönt med boxning idag istället, slå av lite aggressioner, men jag överlever nog ändå.
Imorgon tänkte jag att jag skulle gå på spinning men jag ska jobba så det hinner jag inte med heller, inte ens massagen som jag hade bokat hinner jag inte med. Fast jag fick en ny tid på tisdag istället.
Ska leka med Ruppän imorgon vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag måste nog ner på stan o leka lite, julklappar till alla :D har nyss beställt lite roliga saker till mamma, eva, mia o darligen. Känns skönt att man kommit igång med det, älskar verkligen att köpa klappar. Syster o ja ska till IKEA kanske nästa vecka så jag hoppas vi hittar till broden våran, det är så svårt att hitta på någe till han för det han vill ha köper han själv.
Ska snart sova lite eller iallafall lösa lite suduko eller hur det nu stavas:) bästa julklappen till mig måste vara en ny sådan bok haha, just love it.

This is my line, this is eternal
How did I ever end up here?
Discarnate, preternatural
My prayers to disappear
Absent of grace, marked as infernal
Ungranted in dead time left me disowned
To this nature, so unnatural
I remain alone
I lay strewn across the floor, can't solve this puzzle
Everyday another small piece can't be found
I lay strewn across the floor, pieced up in sorrow
The pieces are lost, these pieces don't fit
Pieced together incomplete and empty
Hade varit skönt med boxning idag istället, slå av lite aggressioner, men jag överlever nog ändå.
Imorgon tänkte jag att jag skulle gå på spinning men jag ska jobba så det hinner jag inte med heller, inte ens massagen som jag hade bokat hinner jag inte med. Fast jag fick en ny tid på tisdag istället.
Ska leka med Ruppän imorgon vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag måste nog ner på stan o leka lite, julklappar till alla :D har nyss beställt lite roliga saker till mamma, eva, mia o darligen. Känns skönt att man kommit igång med det, älskar verkligen att köpa klappar. Syster o ja ska till IKEA kanske nästa vecka så jag hoppas vi hittar till broden våran, det är så svårt att hitta på någe till han för det han vill ha köper han själv.
Ska snart sova lite eller iallafall lösa lite suduko eller hur det nu stavas:) bästa julklappen till mig måste vara en ny sådan bok haha, just love it.

This is my line, this is eternal
How did I ever end up here?
Discarnate, preternatural
My prayers to disappear
Absent of grace, marked as infernal
Ungranted in dead time left me disowned
To this nature, so unnatural
I remain alone
I lay strewn across the floor, can't solve this puzzle
Everyday another small piece can't be found
I lay strewn across the floor, pieced up in sorrow
The pieces are lost, these pieces don't fit
Pieced together incomplete and empty
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)