torsdag 27 november 2008

Torsdag

Blev ingen träning idag, eftersom jag blev inkallad till jobbet. Hade säkert hunnit men det blev lite knas med allt så det var skönt att bara komma hem en stund även fast man har en jobbig karl här. Fast det var jue jag som hade bestämt att vi skulle städa så jag får skylla mig själv, han hade städat köket o tvättat. Fast jag har inte gjort så mycket om jag ska vara ärlig, har inte haft så mycket lust med någonting idag. Har helt enkelt varit en skitdag om man får säga så.
Hade varit skönt med boxning idag istället, slå av lite aggressioner, men jag överlever nog ändå.

Imorgon tänkte jag att jag skulle gå på spinning men jag ska jobba så det hinner jag inte med heller, inte ens massagen som jag hade bokat hinner jag inte med. Fast jag fick en ny tid på tisdag istället.

Ska leka med Ruppän imorgon vet inte riktigt vad vi ska hitta på men jag måste nog ner på stan o leka lite, julklappar till alla :D har nyss beställt lite roliga saker till mamma, eva, mia o darligen. Känns skönt att man kommit igång med det, älskar verkligen att köpa klappar. Syster o ja ska till IKEA kanske nästa vecka så jag hoppas vi hittar till broden våran, det är så svårt att hitta på någe till han för det han vill ha köper han själv.

Ska snart sova lite eller iallafall lösa lite suduko eller hur det nu stavas:) bästa julklappen till mig måste vara en ny sådan bok haha, just love it.



This is my line, this is eternal
How did I ever end up here?
Discarnate, preternatural
My prayers to disappear
Absent of grace, marked as infernal
Ungranted in dead time left me disowned
To this nature, so unnatural
I remain alone

I lay strewn across the floor, can't solve this puzzle
Everyday another small piece can't be found
I lay strewn across the floor, pieced up in sorrow
The pieces are lost, these pieces don't fit
Pieced together incomplete and empty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar