söndag 23 november 2008

Söndag

Idag så slapp jag jobbar för det var så lungt på hotellet. Jag hade iof inte riktigt räknat med det eftersom det var så lite dagen innan. Men det hade varit roligt att jobba med Maria, o sen behöver man de förbaskade pengarna. Fast lite skönt var det eftersom jag o Ea var uppe o tittade på film till kl 2. Såg dock inte hela eftersom jag somnade lite titt som tätt men det är som det brukar vara.

Idag har jag städat lite så nu återstår det bara lite dammsugning så är lägenheten ren o fin. Det känns skönt.

Har nyss suttit o tittat igenom lite gamla kort och insett att jag har förändrats väldigt mycket genom åren, om det är till det bättre får väl andra avgöra.
Här är iallafall några vackra kort LOL. Fast det ska ses nerifrån o upp :)







2 kommentarer:

  1. Du passar helt klart bäst som blondie, gumman! Kraaaam! :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Jenny- Keep it blonde!!! :) Kram

    SvaraRadera