lördag 22 november 2008

Lördag

nu var det ett tag sen man skrev så dags att uppdatera sig igen:)

I Onsdags var jag och Eva på boxning, hur kul som helst men drygt oxå. Har fortfarande träningsvärk, men då vet jag att jag har gjort någonting.
Skulle ha gått på step i torsdags men blev inkallad till jobbet så jag fick lov att skippa det men blir mera nästa vecka istället. Var även till borlänge med Mia, skulle handla klappar men hittade inte ens den minsta klapp:( bättre lycka nästa gång.

I fredags var jag oxå in och jobbade, känns bra att man får lite pengar nästa månad kanske kan gå runt:) Älsklingen var nere hos grannarna o partade medans jag var hemma i lugn o ro skönt det med.

I dag har jag jobbat, får höra att jag inte kan jobba men blir ändå in ringd ska sluta tro på Maria att jag inte får jobba:) Ska ev jobba imorgon med.
vi har precis varit till tzaziki lr hur det nu stavas o ätit, hur gott som helst. så nu blir det mys med film o lite snacks.

Imorgon blir det nog en lugn dag med massa städning skulle jag gissa på, kan behövas vill jag lova.

Ha en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar