tisdag 18 november 2008

Tisdag

Jag fick jobba igår, var helt okej fick gå på två nya områden på lasarettet, det kändes bra är inte så svåra områden mest golv o toaletter.
Igår var jag Madde, Henrik, Marre o hennes syster på spining. Gick väl sådär man kan alltid göra bättre men jag har bara varit på det 2 ggr så man får ta det lite lugnare:) det tycker iallafall jag.

Idag var vi ut till svärmor en stund, skulle handla o spelade ett parti yatzy, vilket vi alltid gör :)
sedan bar det av till Svärdsjö för lite ridning. Fick Elit som vanligt:) Vi hade hoppning och det gick nästan galant, var inte helt hundra på det där med avstånd men vi kom över alla gånger fast med några rivningar:) men kul var det.

Imorgon blir det lunch med syster inte bestämt vart men det kan jag återkomma med. Sedan en runda på stan o avslutningsvis blir det box :) kommer bli asnice:)

Torsdag ska mia o jag dra till borlänge o shoppa loss lr iallfall lite ska man köpa. Sedan ska man gå på 30min step o 30 min Core med madde. Fredag ska jag försöka gå på Core eller iallafall spin/core fast man vet väl nästan hur det ska sluta.

till helgen blir det lugna puckar för min del, ska vara driver åt mamma o pappa på lördag o sen kolla om man får jobba lite på grand om det behövs, vilket jag hoppas måste ju ha det där förbaskade pengarna:( tur man har lite sparat iallafall.

Missade totalt A shot in love igår:( så jag vet inte vem som vann, hoppas det går idag oxå men hur troligt är det.

Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar