torsdag 13 november 2008

Torsdag

Igår gjorde Andreas, Martin o jag en roadtrip till stockholm och gick på konsert. o det var inte mindre än SLIPKNOT som man såg. Helt otroligt att äntlige få se dem:) längtat som fn på det så nu är det gjort så nu vill man bara se dem igen. De hade inte det bästa mellansnacket med de var asbra live. O att få se Joey var höjdpunkten. Synd att han hade mask o var så långt borta men iallafall jag har sett han nu och då är jag nöjd:) Vi tänkte först sova över hos martins syster o dra ner på stan idag då men jag kände mig pigg o var inte så sugen på att sova över hos någon så vi drog hem. Han precis till McDonalds tur var väl det;) runt kl 4a var vi hemma i Falun o då var jag pigg o ville se film men darligen ville visst sova, blev lite arg av att jag låg o pratade haha.

nu till helgen blir det Marieberg imorgon, yatzy o kort tills man dör;). Sen på lör är det kalas hos emelie så man ska vandra dit en stund senare så ska man servera på ett kalas. Blir iallafall en lugn helg skönt:)

ne nu ska jag ta o laga lite mat o umgås med darlingen o martin o äta lussekatter med varmchoklad MUMS!

Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar