torsdag 6 november 2008

Torsdag

Nu har jag inte skrivit på länge så jag passar på nu att uppdatera mig lite.

Förra veckan vart det ganska mycket träning, spinning step och ridning. men denna vecka har det inte blivit något, kände mig hängig och kunde knappt andas genom min igentäppta näsa. en dålig undanflykt men men. Idag planerade jag att gå på step igen men jag glömde helt bort det. tråkigt värre men imorgon ska jag ner på core iallafall:) för jag måste ändå ner till bolaget så då kan man slå två flugor i en smäll;)

igår var jag hem till ruppän, satt o drack te med sofie o johanna o snackade massa skit det var trevligt känns som en evighet sedan vi gjorde det :)

på lördag blir de fest med utgång med tjejerna. ska ha middag innan kommer bli mysigt värre:)

I tisdags firade älsklingen och jag 2 år tillsammans, tiden har verligen flygit fram känns som igår vi träffades:) fast det värsta var att både två glömde bort den så vi firade med tårta idag istället mysigt.


Tänker på dig Camilla, kämpa vidare även fast det är svårt. Livet går vidare och du är stark gumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar