torsdag 30 oktober 2008

Torsdag

Idag har jag o darlingen varit till borlänge o köpt stötdämpare till bilen eftersom de som vi har nu är slut. Ska se när Krydolf kan byta dem åt oss. Fast det lär väl dröja eftersom vi var på väg hem när radion började krångla, la av o på hela tiden tills den dog helt. Sen så slocknade all el i bilen o den dog så det var bara att rulla in på sidan av vägen o stå där. Men tur som det är så jobbar broden min natt så han fick komma och bogsera oss hem most mobbat iallafall. Lite roligt var det men nu måste vi laga den för pengar som vi inte riktigt har men det ordnar sig har väl snälla föräldrar;) o sen är det ev bara laddningsregulatorn som behövs bytas o den kostar bara 100 kr helt okej:)

I tisdags så vart det både spinning och ridning, som var utan stigbyglar snacka om att man hade ont i benen efter det :) men skönt oxå veta att man har gjort något iallafall.

Igår hann jag inte med så mycket träning, sov väldigt länge. Sen kom syster in o vi gick ner till stan o strossade runt lite, köpte inte så mycket bara linser o tuggummi duktigt tycker jag :) sen kom mia in o vi gick hem till mig en stund sen åkte darlingen o jag till M-berg o hämtade svärmor. Sedan bar det av till Hofosr för att handla trevligt värre, får så mycket för så lite pengar där haha

Idag har jag som sagt varit till borlänge sen skulle jag har varit till Danholn o bytt till vinterdäck på bilen men det går inte så bra eftersom den inte startar längre. Så jag skulle vilja gå på spinningen kl 17 men madde ska gå på step ikväll så jag tror jag väljer det istället:) roligare om man är fler o Marre skulle ev oxå vara med.

Ne nu ska jag vara tråkig o titta på när karln spelar lite data:)

Have a nice day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar