fredag 30 januari 2009

Fredag

Får man hata detta lr? usch o fy allt man vill göra är att infog sidnummer men det verkar vara helt j***a omöjligt, håller på att bli galen. Nån som vet hur man gör? trodde det bara var att infog det men nej då det ska krångla o när ja väl får dit sidfot då går det inte att skriva i den, lr det blir samma på alla sidor!! Ne fyy snart ger jag upp. Måste skaffa riktigta word då skulle det aldrig krångla tror jag.

Ne nu till lite annat. Har skrivit klart mitt arbete iallafall ska vänta på att karln ska läsa igenom det och godkänna det sen ska jag skicka in det:) o hålla tummarna. Har varit ute o gått med emelie o shiva idag nice, skönt med en prommenad tidigt på morgonen, brydde mig inte ens att det var kallt ute:)

Idag vet jag inte vad som händer tror det blir wow här hemma lr nått det visar sig:) orkar inte fest iallafall har så mycket i huvudet idag så som vanligt haha;)

Imorgon blir det iallafall marieberg med fiske o säkert nå god mat. Var ganska många som skulle ut dit så det blir kul det ända är hur vi tar oss dit o hem annars så går det nog bra:)

Var på besiktningen med bilen i onsdags o det e klart att bil faan inte går igenom men Andreas ska kolla med ove ifall han kan fixa den:) var inte så mycket o inte så svåra grejer sa han på besiktninge annars blir det till skroten med den:) fast första så måste jag slå lite på den bara för jag hatar den ;) går den sönder en gång till då jäklar ska den döööö:) ne usch nu vart jag arg på den inte bra för jag vill att den ska hålla e faktiskt jättepraktiskt med en bil när den fungerar :)

Igår var jag till skolan o gjorde ett grupparbete gick galant o vi var klara vid lunch nice värre för lagar e faan inte lätt kan jag säga, hade några utbrott på dem hemma när jag satt o försökte klara av dem men nu är det bara att vänta o se ifall det är godkänt:)

Nu ska jag ta en paus ifrån vad sjukvård heter o latja lite sen ska jag fina till uppsatsen lite eftersom man bara fick ha 2-4 sidor o jag har strax under 6 haha så det är lite som måste bort men jag vet inte vad eftersom jag tycker allt det jag har skrivit är viktigt :) svårt det där men det ordnar sig.

O som jag alltid säger så ska jag försöka att bli bättre på att skriva här men det e svårt att hinna med allt just nu i början men om ett tag så blir det bättre när jag kommit in i det hela :)

puss & kraam

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det svårt att sortera bort saker man skrivit! Blir tokig på det där... Vi får ta en till morgonpromme nån dag då, det är nice. Har precis kommit hem från djursjukhuset, har vaccinerat Shiva. Så nu är hon safe! Haha. Vi hörs sen =)

    SvaraRadera