söndag 18 januari 2009

Söndag

nu är jag här igen en kortis. Ska jue börja skolan imorgon så man har väl inte tid med någonting annat utanför det:) fast det ska bli skoj oxå. Lite nervös men det är bara 5 år av mitt liv som jag ska plugga nu :) Hoppas verkligen jag klarar mig igenom, det var inte så längesen man var i skolan. Det ska blir kul att gå med kickan :) synd bara att inte en annan kom in bara.

Denna helg har varit tråkig, har inte gjort någonting av intresse men det är som vanligt. Jag kan jue inte förvänta mig att folk ska höra av mig sig till mig när inte jag gör det själv. Tur man har Mia iallafall vi förstår varandra till fullo:) Båda glömde bort varandra i fredag haha lite roligt faktiskt. Får väl försöka bli bättre på att hålla kontakten med som fortfarande vill det. Inte får jag väl nya i skolan förhoppningsvis.

Ev nästa vecka ska jag börja banta, bara sånt man får dricka :) Måste jue gå ner o sen ska brosan o jag ut o gå varje dag. Det går mycket lättare o man är två. För han ska oxå börja med någe sånt men det kostar 480 per vecka och det har jag verkligen inte råd med som student. Speciellt inte om darling ska med på det oxå:)
jag behöver inte gå ner så mycket kanske 30kg då hade jag varit nöjd men det klarar jag väl aldrig med mig choklad missbruk:( Men man får försöka iallafall.

Ne nu ska jag göra lite roligare saker som att spela WOW för sen ska jag städa ännu roligare.

hare bra alla som läser om det är några!

o btw så ska jag o Mia o Camilla festa till det i norrland bara att hojta till om någon vill vara med:)

2 kommentarer:

  1. Om du ger dig fan på att gå ner i vikt så fixar du det, för du är stark gumman :)

    Stort lycka till i skolan oxå, det kommer gå kanonbra!

    Ska försöka pallra mig hemåt snart, men jobbet är helt fucked up så för tillfället tar jag mig ingenstans på några veckor :(

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jo jag hoppas det annars får jag vara tjock o go istället:) haha. har bestämt att jag har dessa tre år på mig då borde det fungera!

    tack så mycket vännen det hoppas jag med:) men när du väl kommer hem så kommer det bli kalas;)
    kraam

    SvaraRadera