lördag 3 januari 2009

Lördag

Nu har det blivit dåligt med uppföljning av mitt liv igen:( men lite kommer nu iallafall

Julen har varit o den var mysig, med släkten hos kusinen. Mysigt värre med tomte o de små barnen. Det gör mycket att se dem :)

Sedan har jag jobbat hela julen, har gått bra men ångrar att jag tog åt mig den. Eftersom jag nästan aldrig får jobba där länger, känns värdelöst men det gick som sagt bra jag o S klarade galant med lite backup på fredagen o lördagen. Var i både frukosten o städ så det var lite stressigt med att hinna klart allt utan att dra över på tiden. Vart 9h på lördagen utan rast det är tufft kan jag säga men jag hann o överlevde:)

Sedan har jag jobbar på lasarettet oxå det har gått bra det med inte så mycket att göra plus att jag fått gått med mia denna vecka:) hur nice som helst.

På nyår så var ea ja mia o johan hemma hos oss o åt mat o spelade lite spel. sen drog vi till keno lr mia drog hem för hon skulle upp o jobba:( men det var kul framtills vi gick hem:)

På nåyårsafton så fick vi samtal från polisen som hade lite frågor att ställa så morgonen började med att vi fick besök av dem o satt i förhör. Most läskigt även om det inte var vi som hade gjort någe fel så var det lite läskigt:)

Idag jobbar ja på grand, har en kort break nu, sedan blir det en lugn kväll för man ska hit imorgon igen:) o förhoppningsvis får man sova inatt, för de dära grannarna kan verkligen spela musik. Blev väckt halv 1 av basshunter på högsta volym inte kul kan jag säga. O idag när jag gick till jobbet runt kvart över 7 höll de fortfarande igång fattar inte hur man orkar, skulle vara kul om man gjorde det haha.

Ne nu ska jag fortsätta med mina rum, lr mina o Johannas :)

God Jul o Gott nytt år på er, lite försenat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar