torsdag 18 december 2008

Torsdag

Nu var det längesen man skrev men det är bara för jag har råkat slagit sönder våran dator, de håller inte att kastas i golvet:) men har iallafall min dator kvar men det blir inte att man sitter vid den o surfar o sånt. Men nu ska jag iallafall skriva lite.

Har kommit in på sjuksköteprogrammet till våren, 19 januari börjar jag:) ska bli så skönt att inte behöva tänka på jobb iallafall inte på ett halvår :) har ev fått sommarvik på lassarettet håller tummarna för det:) annars står väl alltid grand kvar oxå:) så nu tre år framöver i Falun sen får man se vart vägarna bär av till:)

Var ut o åt med jobbet igrå, mysigt värre vart krogen efteråt fast jag drog vid 12 för jag fick ont i magen som vanligt men det var kul iallafall:)

Ska ha hoppträning på måndag ska bli asnice, börjar gilla det igen, o jag hoppade til o med Lotus i tisdag o det gick superbra. Det var han jag ramlade av o gjorde illa axeln. Så det var kul att få bevisa för mig själv att jag vågar. Nu var det inte höga hinder men man måste jue börja någonstans o bygga vidare på det.

Nu ska jag dra till jobbet iallafall ska försöka att inte vara så trött av mig men det går väl inte så bra när man har huvudvärk LOL :) Nedå så farligt är det inte.

Hare bra allihopa o God Jul på er ifall jag inte skriver någe mer:)

ps. Jenny det var inge speciellt hade en väldigt dålig dag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar