fredag 5 december 2008

Fredag

Faan vad arg jag blir på grannarna här, att de inte kan spela normal högt med musik. Kl är snart tolv o det dundrar i väggarna, most irriterande kan jag lova. Blir väl säkert efterfest igen för dem oxå. Då tänker jag faktiskt ringa o klaga orkar faan inte med en helg till med att vakna 5 för att bokhyllorna håller på att rasa.Får man nästan hata dem ibland lr?

Ska vara hundvakt åt tipi i vecka, mysigt värre. Tror det kommer gå jättebra, som jag sa till madde så är det värsta som kan hända att jag skämmer bort henne:) Men det får man väl göra ibland;)

NE nu ska jag försöka sova i detta oljud. Ska upp i tid o hjälpa mamma, hon fyller år på söndag men folket kommer imorgon, mysigt värre:)

sov så gott

Usch blir så jäkla arg och besivken, så hemskt kan det inte vara. Fattar inte hur man kan ta det så hårt, det är inte precis hela världen lr? BLÄÄÄÄÄ!

1 kommentar: