tisdag 14 oktober 2014

Viktresa

Sitter och funderar ut hur jag ska ordna till det med vikten. Funderar ev på Viktväktarna eller kanske Viktklubben. Vet inte vad som passar mig. Det känns dumt att binda sig i 6 månader (de kostar mycket och vara medlem) när jag egentligen kan ladda hem en gratis app och väga samt eäkna kalorier själv. Men jag vet att jag har provat det tidigare samt träning men har tappat motivationen efter ett tag. Tänk om det bara kunde finnas en mirakelkur för fixa vikten!
Jag har druckit pulver nu i 4 veckor,  med mycket fusk speciellt Ullared och i helgen!  Men har ändå gått ned 4,5 kg, är bara 20 kg kvar! Men jag ska då inte leva på pulver tills dess. Jag tar en dag i taget och så får jag se hur det går med allting.
Detbästa är att min magsäck blir lite mindre, krävs inte lika mycket för att bli mätt. Det gäller att kunna hålla i det ssenare också.
Idag är en tuff dag, vågen stod stilla, jag är rastlös och hungrig! Men det är bara att hålla ut och dricka massa vatten och the så ska denna dag vara förbi.
Sitter här och försöker komma på undanflykter varför jag inte ska ta en promenad, får se om jag skärper till mig och går ut, behöver inte vara en lång.

Idag måste jag verkligen ordna med före-bilder, är sämst på att komma ihåg och sen kan jag inte ta dem själv då vi inte har någon helfigursspegel.
Från Ullaredsresan

 Någon form av tatuering blir det när jag nått målvikten, liknande denna fast på låret
 Från i sommras, var inte helt bekväm i att visa benen och armarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar