fredag 10 oktober 2014

Fredag

Det var ett tag sen igen jag skrev men bättre sent än aldrig!

Mitt mående är upp och ner, men mår bättre och bättre. Jag kan känna glädje över saker som jag tidigare inte gjort och tycker om att göra saker på dagarna. Men har fortfarande svårt med initiativ samt denna trötthet!
Förra helgen åkte vi ner ett tjejgäng till Ullared, hur trevligt som helst med god mat och trevligt sällskap. Men på måndagen var jag så trött att jag inte kom upp ur soffan på hela dagen! Var mosig i huvudet på tisdagen med. Men nu har det ordnat till sig.
Har i veckan varit och hälsat på Linda och hennes nyfödda dotter, så himlans söt tjej, längtar verkligen till jag får en egen :)

Sedan igår var jag och Andreas till Leksand och tittade på hockey, äntligen vann HV på bortaplan! Det är verkligen roligare att se matchen live än hemma i soffan!
Vi planerar att åka till Gävle och titta på matchen framöver sedan till Jönköping!

Nu på morgonen så var jag och Emelie ute på promenad med hennes fina son, matade ankor och hade en trevlig pratstund! Tänk vad lite det behövs för att känna sig på toppen igen :)

Min viktresa har bara börjat, jag har som mål att till sommaren vara i bra balans i kroppen!
Nu kör jag pulverdiet, blev fusk igår och förra helgen, men det kommer vara korta perioder som jag kommer varva med mat och träning. Men är nöjd än så länge, har gått ned bra i vikt än så länge!
Jag är bara 1 kg från mitt första delmål, taggad till tusen!
Det svåraste blir nu under helgen, är lätt att det kan slinka ned nån mat men ska göra mitt yttersta för att de inte ska bli så.

Det är en lång resa jag har framför mig och det kommer att ta tid, vikten går inte att bara lösa på en dag utan det är hela min livsstil som måste ändras!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar