torsdag 20 januari 2011

Torsdag

Igår var jag iväg till Svärdsjö o red, hade Tintin och de var hoppning konstigt när de var hoppgrupp haha. Hade lite olika sväng övningar super roligt, förut hade jag haft total panik med dessa svängar men nu så ser jag de som en utmaning bara, vill ha svårare o klurigare :) La ihop allting tillslut till en bana, vart lite konstigheter och fick göra om några svängar men är sjukt nöjd tog mig runt och de kändes super! Det är så kul att jag gått så mycket framåt i utvecklingen, förra året vid den här tiden hade 60 varit okej höjd och högre hade jag aldrig hoppat! Nu så hoppar jag 80-90 hinder och de är okej höjder, sjukt härligt!! Vill verkligen börja rida i hoppgrupp men finns ingen plats och det är lite dyrt för en fattig student!

Är anmäld på hopptävling den 5 feb och ska gå upp 10 cm igen till 80, som Jenny sa så är det clear round så ingen press :) Det blir på Tintin. Men har några till hoppträningar innan tävlingen så jag bestämmer höjden lite längre fram, men å andra sidan kan jag inte mer än ramla av!

Finaste Fidde o Ballerina, lånat kort av Julia

Haft seminarium på skolan idag, avslutningen för T4 o praktiken, fick lite kompletteringar men så ska de allt vara annars lär man sig inte, när det handlar om patientfall och skriva journal. Men kompletteringarna är gjorda och iväg skickat så nu väntas 3 dag praktik innan T5 börjar.

Nu ska jag till mormor med mamma o pappa, hon har varit riktigt dålig de senaste dagarna så de kanske blir sista gången jag åker dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar