måndag 31 januari 2011

Måndag

I helgen har jag varit på hoppträning med Tintin, de gick super är taggad för tävlingen på lördag :) Julia sa att jag fick ta med mig Fidde men har inte hoppat henne sen nov o sen kommer jag hoppa lägre höjd med henne o då lär hon stå i transporten tills jag har hoppat med Tintin känns inte snällt. Sen vill jag inte köra transport på vintern heller haha.

Efter det så red jag Fidde en stund, eller 2.5 h vart det eftersom hon ska vara konstig i huvudet. Det stod en bil+släp vid sidan om vägen och hon totalvägrade gå förbi den, höll påatt flyga av när hon kastade o hade sig. Slutade med att jag hoppade av henne och skulle leda förbi henne, men det tog sin lilla stund knäppa häst. Sedan skulle jag försöka att ta mig upp på henne igen och gissa hur det gick? 30-40 min tog de inna jag var uppe, men jag fick lite extra motion när jag fick gå ist för att rida haha. När jag väl tog mig upp så var hon super fin att rida, allt som krävs är lite fight :)

Igår så var jag till Eas bror som hjälpte oss med datorn igen, måste köpa ett nytt grafikkort eller i alla fall en ny fläkt, kan inte ha den såhär låter illa och är sne så den slår i kanten, förstår väl grafikkortet snart. Men nu är den tyst ett tag framöver.

På em åkte jag till Sveden för att titta när Julia o Camilla hopptränade, sjukt sugen att vara med själv o Fidde skötte sig jättebra, inte alls pigg eller o kontrollerad som jag trodde hon skulle vara, eftersom hon älskar att hoppa :) O jag ska väl bli medlem i Fars nu oxå så jag kan ta med Fidde på träningar när Julia jobbar kan inte bli bättre :)

Nu ska jag äta lite frukost sedan bege mig till skolan och se på föreläsning, ikväll blir det Svärdsjö o sits träning NICE!



Dålig bild eftersom att min kamera vägrade fungera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar