tisdag 1 februari 2011

Tisdag

Det gick överförväntan på sitsträningen. Jag trodde jag skulle ramla av utan stigbyglar o tyglar men jag överlevde och fick mycket beröm för min sits. Måste verkligen sluta vara så själv kritisk emot mig själv för tydligen kan jag ju :) Så nu ska jag våga släppa stigbyglarna lite oftare så jag lär mig rida på riktigt haha.

Nu snart till skolan, är sen som vanligt mycket roligare o göra allting annat än att göra sig iordning. Är inte hungrig eller sugen på frukost men vet att så fort jag kommer till skolan så kommer jag att bli det *suck* bara att tvinga i sig lite kanske då!

Ikväll till Sveden, jag vet ränner mycket där, med både Camilla o ev Julia för att titta på Leif Hall träning. Tycker det är roligt och givande att titta på träningarna med han för han är så duktig det enda är att han höjer då väldigt mycket jag som är stadig på mina 80-90cm kan verkligen inte vara med, sist så hoppade några av dem 140cm, ne måste träna lite lättare hoppning innan jag rider för honom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar