lördag 20 november 2010

Igår var jag ute o red på Fidde, då jag inte är riktigt säker på om de har skjutövning fortfarande på militärområdet så valde jag att rida på parkeringen för att verkligen arbeta med hennes form, ville inte rida nedåt för där var de massa skidåkare och Fidde går inte riktigt ihop med dem när jag rider:) De var några som kom en bit bort ifrån parkeringen och varje gång spände hon upp sig och det gick nästan inte att få ned henne i form igen men skam den som ger sig! Förstår inte hur hon kan tycka att skidåkare är farliga plus att de åker precis bredvid hennes hage så hon borde inte vara fjantig men de är bara att försöka arbeta bort :) Hon kändes väldigt spänd och var pigg men efter mycket arbete så skötte hon sig super och gick jättefint mot slutet, dock valde jag att inte lägga in galopp denna gång men de får bli nästa gång.
Idag ska vi iväg på Jackes och Emelies fest, kommer bli superkul hoppas jag, plus att de kommer vara massa folk där så de kan inte bli tråkigt i alla fall :) Jag har valt att vara fotbollsspelare men sen hur min sminkning o håruppsättning blir har jag ingen aning om, blir väl de vanliga gamla tråkiga om jag känner mig rätt haha.



Fiddes och min första start, dock bara 50 cm men blir högre nästa gång :)

1 kommentar: