måndag 8 november 2010

Då har jag o Fidde gjort våran första start och de gick väldigt bra! Även om jag första omgången valde att trava för att min nervositet skulle släppa :) Fidde skötte sig galant och det är verkligen kul att hon ger 100% även fast det är väldigt låghöjd (Julia tävlar henne runt 1-1.10 ). Det är skönt att komma ut och vara nöjd men mina nerver behöver verkligen tränas, för orka vara så nervös inför tävlingen så jag blir super trött resten av dagen, somnade före 19 av ren utmattning haha. Dock bara på soffan och gick o lade mig riktigt vid 20.30 :)
Är sjukt laddad inför nästa tävling den 4 december på Tintin och funderar på att anmäla mig på Carsten oxå för att träna på två hästar, fast vilken höjd har jag inte bestämt mig än!

Idag börjar akutspåret ska bli så nice, sen 8 veckor på 27an, jag hoppas verkligen att de kommer vara kul att gå ut på den riktiga praktiken så jag verkligen får se vad jag ska jobba med :)

Nu måste jag äta lite frukost innan det är dags att bege sig till skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar