tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

Då hade jag ridning igår, gick inte riktigt som planerat men när händer det? Att allt går enligt planerna.
Jag hade Walther riktigt roligt att rida honom, vill gärna hoppa han flera gånger framöver. Men vi kom lite fel på hindret så jag tappade balansen och han svängde tvärt efter och de var såklart inte jag med på så flög som en vante. Slog i huvudet rejält så jag lär köpa en ny hjälm, alltid kul att få åka till Borlänge o Aubios eller hur det nu stavas. Kanske hittar någe roligt, som nya ridvantar.
Jg är väldigt glad att jag inte blir lika rädd när jag ramlar av utan kan sitta upp och göra om hoppningen, förut hade jag legat på marken och varit halvdöd av skräck!

Jag o Maria har även anmält oss till KM på Tintin, ska bli kul han är alltid rolig att hoppa sedan vilken höjd det blir får vi se runt 70 skulle jag gissa ev LD-10 för då blir det med omhoppning oxå, kanske båda?

Nu ska jag nog försöka få i mig lite frukost o sedan plugga lite matte o kanske slappa blir iallafall ingen städning idag för det gjorde jag tillräckligt igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar