tisdag 18 maj 2010

Tisdag

Vilka härliga dagar det har varit, strålande sol o över 20 grader NICE!
Jag hoppas att värmen är här för att stanna, minst fram tills december.

Idag har jag varit och ridit Fidde, gick väldigt bra kunde få igenom henne ordentligt. Fast det började inte så bra, skulle rida längst ned på banan men det tyckte inte hon utan blev rädd för någonting och vände om i full galopp hem. Riktigt stark vart hon fick knappt stopp på henne men det gick. Det hela slutade med att jag red längst upp istället.
Fick till riktigt fina galoppfattningar i vänster varv, även om det bara var ifrån skritt så är det alltid något. Vill få bort den där slängtraven innan men det kommer.

Tråkigt nog så ligger Julia i magsjuka så jag kan inte ta med mig henne o Fidde till Vika för hoppträning men skulle sikta in oss på tisdag nästa vecka, jag håller tummarna :)

Nu ska jag fortsätta nörda mig vid datorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar