lördag 29 maj 2010

Lördag

Nu har jag inte skrivit på länge så det är väl dags igen :)

Har äntligen fått sommarlov då Hanna och jag gjorde klart arbetet igår, skönt nu är det 2 veckor ledigt innan jag börjar jobba i 10 veckor, så nice!!

Har varit och ridit en del oxå, i vecka var jag i skogen o red ca 1h med både skritt och trav, försöker hitta nya vägar att rida men går inte så bra än. Avslutade lite på banan för att rida igenom henne riktigt och öva på galoppen och det gick galant, inte en enda gång det vart fel, härligt med sådana dagar. Men det är någonting jag ska öva på, ska iväg och rida imorgon så då blir de mycket träning för na :) O ska även vara hästvakt nästa helg, tycker det är riktigt kul att ta hand om henne flera dagar i rad, längtar tills jag får en egen häst verkligen :)

Idag ska jag vara hemma o slappa med Eurovison song contest, riktigt kul att vi inte tog oss till finalen för då förstår kanske folket att det inte går att skicka vem som helst haha. Salem Al Fakir hade kommit till finalen iallafall. Ne jag hoppas på Turkiet tror jag utav alla eller den där Dripp Dropp låten.

Det tråkigaste som har hänt denna vecka är att Paul #2 har avlidit :'( Hur ska Slipknot bli efter detta? Verkligen sorgligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar