måndag 31 maj 2010

Måndag

Har kommit hem från stallet, gick bra att rida förutom att hon vad väldigt trött.
Blev mycket jobb med vänster galopp som hon har lite svårt med, o jag har svårt att få henne att fatta galoppen men har gått bra de senaste gångerna så det känns bra.
Hade till och med Ea med mig upp till stallet, dock med säkert avstånd från Fidde, men han vågar nog snart klappa henne en gång.

Snart blir det mat, lasagne står på menyn, mums. Sedan ska jag bege mig till Svärdsjö för stenplockning och hoppning ska bli kul. Tråkigt att det bara är 2ggr kvar att rida sen är det sommaruppehåll fast jag har Fidde att rida hur mycket jag vill.

Imorgon ska jag åka till verkstaden med pärlan som måste lagas, inte kul att åka runt med en bil som låter som en traktor. Sedan ska jag cykla hem så får Ea åka o hämta bilen för jag ska åka och jobba en stund på kvällen. Skönt med lite extra pengar men börjar ju snart med sommarjobb, så vi borde överleva sommaren oxå :)

På torsdag ska jag springa blodsomloppet, eller gå det med Jessika o Louise, tror att Mattias o Nicklas också skulle gå så det kommer bli mysigt plus att vi ska äta picknik efteråt.

På fredag står det bio på schemat med Mia, Sex and the City ska vi se får se om den är lika bra som ettan eller inte.

Sedan ska jag vara hästvakt o gå ned på Falukalaset en stund oxå, vet inte hur jag ska hinna med plus att jag ska ha lite sommarlov också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar