lördag 23 januari 2010

100123

Dag 3
Idag har jag varit riktigt slö och bara legat i sängen o sovit typ, har så ont sedan igår :/ så lite synd är det om mig. Hade planerat en promenad men får bli imorgon, vill inte överanstränga muskeln så det blir värre. Ska jue hoppa på måndag o sen tävla på lördag o då måste jag vara fit for fight ifall jag ska vinna :) Fast det gör jag nog inte men vill iallfall vara felfri, mitt mål änsålänge.

Idag har gått bra har inte gjort så mycket, men vart lite försenad med maten så jag har en kvar som jag egentligen skulle ha ätit för typ 1h sen men tar den runt 20-21 ikväll eller nått, kanske ska lyxa lite är jue ändå lördag :)

Karln är borta igen, jag får då alltid vara ensam hemma, dock tar jag mig inte någonstans med min smärta men de kunnde ha varit här så jag hade fått varit med och leka. :) Kanske nästa helg.

Jag känner att jag egentligen borde plugga men blir inte så mycket av med det, ska se en föreläsning imorgon tänkte jag iallafall så jag är lite förbered, så kan jag spenadera mån eftermiddag med att läsa i böckerna.

Nu ska jag ta o se klart mitt avsnitt av Ghost Whisperer sen kanske se nån film om det går nån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar