söndag 24 januari 2010

100124

Dag 4
Denna dag ska tydligen vara den svåraste av dem alla, än så länge är det inget speciellt som händer. Det enda är att jag verkligen borde byta smak för två av dem smakar inte gott :) Men än är inte dagen slut, så vem vet kanske det blir värre senare.
Igår var lite jobbig, vara hemma själv och vara super sugen på chips o dipp fast jag inte får äta det men jag överlevde. Tror att så länge det inte finns hemma så kommer jag inte äta nått onyttigt heller.
Tänkte jue vara duktig o se föreläsning idag men kom på att jag inte kan skriva ut åhörarkopiorna då bläcket i skrivaren är slut så jag får nog se det imorgon istället. Men kom att jag troligtvis inte kan rida då jag har ett stort blåmärke över hela höger skinka och det är inte kul att sitta på den alltför länge. Men jag hoppas det är bättre imorgon så jag kan åka dit om inte så kanske åka o med o titta, inte precis som jag har någonting annat för mig på kvällen :)

Nu ska jag ta min lunch och sedan kanske se film, får hoppas Knowing är bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar