torsdag 31 december 2009

Onsdag

Usch vad det är kallt nuförtiden, över -5 så är det rena tortyren för mig men jag har överlevt än så länge så några dagar till borde väl gå an.

Har denna vecka varit i stallet i Svärdsjö o ridit Elit, mysigt att skritta i skogen synd bara att det är så kallt, förstör lite av känslan men jag hade bra med kläder det var mina tår som inte riktigt tyckte om vädret.

Imorgon är det nyår ska träffa Mia en stund sedan blir det mysmiddag med karln och sedan får vi se vad som händer. Någonting roligt hoppas jag.

Kommer inte ange några nyårslöften men jag har lite tankar om vad jag ska göra, ska göra mitt bästa iallafall. Så inga löften men förväntningar.

Rider Fidde nu ganska mycket, riktigt roligt är så mycket häst man har under sig. Kommer bara gå bättre och bättre ju mer jag rider henne för det är fortfarande nytt allting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar