onsdag 9 december 2009

Grått och trist

Vad det är tråkigt att vara sjuk, jag är inte jättesjuk men ont överallt och bara allmänt häning. Kan inte koncentrera mig på föreläsningarna eller någonting för övrigt. Usch ne nu vill jag att våren och sommaren ska komma så man kan njuta av solen igen :)

Varit och lämnat blod, ska se ifall jag har fått skydd emot hepatit B. Får väl hoppas det vill inte ta någon mer spruta, de är riktigt farliga saker. Och ont gör det, känner fortfarande av sticket i armen fast det var evighet sedan jag var där eller iallafall 1,5h.

Imorgon ska jag till stallet och rida Fidde, ska bli kul få bort tankarna ifrån skolan och allt annat som jag borde göra fast inte blivit av, ne måste nog rycka upp mig och ta tag i saker. Får verkligen hoppas att det inte regnar imorgon inte allt för kul att vara utomhus i en timme i regn, blir blöt och kall. Inte min melodi. Julia kanske skulle vara med och ge privatlektion, det är många knep man använder sig av när man rider Fidde fast jag inte har lärt mig så vem kan inte vara bättre än hennes ägare. O snart kommer Ballerina att försvinna, eller ingeting är bestämt än men blir lite tråkigt sött med föl. O sen känner man sig välkommen när jag kommer ridande hem och hon står i hagen och gnäggar för fullt. Och det har ingenting med att hon saknar sin mamma och är hungrig ;)

Mamma o pappa har varit bortasen i måndags så jag har fått varit kattvakt, riktigt bra en eftersom jag glömde bort dem igår. Tur man har en snäll brosa som åker ut dit istället :)

Ne nu ska jag tjata på karln om mat sen vill jag se lite Förhäxad o kanske Ghost whisperes (eller hur det stavas).

Hojj
O just ja nu har Emma åkt iväg till NZ igen, kan hon aldrig stanna hemma. Ne skulle verkligen velat varit med henne, men det får bli ett senare projekt. Jag hoppas att hon kommer få det bra det nere och att hon kommer hem välbehållen och med många intressanta äventyr att berätta om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar