lördag 5 december 2009

Lördag

Idag har jag varit till Valbo, inköpen vart:
1 par ridbyxor
1 par ridvantar
2 tallrikar (då jag har slagit sönder så många)

Dock inte så mycket men det räcekr, nog för att mamma betalade ridsakerna, ska få det i julklapp men iallafall.
Mamma hittade en julklapp till pappa o en present till Andreas. O pappa köpte två par byxor. så det vart en lyckad dag. Plus att jag fick min kottletrad som är obligatorisk när man är till IKEA ;)

Sedan var jag o hämtade min karln i Hofors o kryddan hakade på till Falun, vad de håller på med nu de vet jag inte men det kommer antagligen inte vara tysta när de kommer hem inatt.

Imorgon ska jag till stallet och rida lite på Fidde, ska bli lite mer än bara skritt i skogen då eftersom jag höll på att dö av frost skador i torsdags haha. Måste känna lite mer på henne innan jag kan ta ut fullt känns det som.

På måndag börjar min nya kurs som jag inte känner alls för att läsa men men får hoppas den går snabbt förbi. Orka med forskning liksom när jag inte alls tänker hålla på med det när jag gått klart. Men det är väl bra att lära sig allt :)

Nu ska jag spela lite mer dator o sen ska jag försöka få lite sömn innan grabbarna kommer hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar