torsdag 3 december 2009

Torsdag

Jaha nu har jag inte skrivit här på länge, som vanligt.
Har bara haft fullt upp med praktik och annat smått och gått :)

Har börjat rida en häst nu, Fidde. Ska bli intressant och se hur det hela kommer gå. Var där idag och skrittade i skogen lite så jag känner lite på henne, nu när man är ny och inte känner henne än. Hon har ett föl också, Ballerina, så söt borstade lite på henne och myste efter jag hade ridit klart. Det är så skönt att få ta hand om en häst och bara kunna mysa med en tur i skogen. Synd bara att det inte finns en ridbana då Lugnet fått för sig att slänga på snö på ridbanan vid arenen.
Ska dit på sön och rida lite mer, så kanske jag kan lägga in lite trav o galopp. Bilder kommer på Fidde och fölet :)

Imorgon blir det sista dagen på praktiken, känns så tråkigt. Skulle vilja vara kvar där längre. Trivs så bra med personalen och de boenderna. Har fått några favoriter och några mindre favisar men så är det väl alltid, men hur som helst så kommer jag sakna alla.

Hade slutseminarium idag, tror det gick bra blir nog godkänd på denna kurs haha.

Ne nu ska jag nog se lite på tv eller liknande innan det är dags att sova så jag kommer upp imorgon till sista dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar