onsdag 5 augusti 2009

Lillördag

Jag har bestämt mig för att bli lite nyttigar o lite bättre än vanligt, ska verkligen göra mitt bästa :) Vara ute o gå helst varje dag, visst kan man missa en dag men inte mer än det, o sen börja med kick and box i höst på lassarettet där finns även gym o lite annat får se kanske kan övertala mia att vara med, hatar att träna ensam.
Hoppas att jag kan hålla mig o inte godis i veckorna, blir lätt så när man glömmer matlådan o har lågt blodsocker :/ Men ska skärpa mig, speciellt när skolan börjar för där är det dyrt. Max en dag i veckan för nån liten godbit fast först en promenad :)

Idag händer det inte så mycket, karln har åkt iväg till svärmor men eftersom jag börjar jobba snart hann jag ej vara med, tråkigt nog är kul att hänga i M-berg. Nära till vattnet o lugn o ro, härligt med naturen.

Jag är grymt sugen på att skaffa mig en hobby, visst jag har ridningen men det är bara en dag i veckan resten då? Bågskytte kanske? Får se vad man kan hitta på, förslag är välkomman.

Ne nu blir det frukost o sen slötitta på tvn tills det är dags för jobbet!

Just ja min syster har skaffat kattungar, ska bli nice o träffa dem på fredag o de kanske ska bo hos oss när Eva o Charlie är hemma, för min katt hos mamma o pappa kommer säkert slå ihjäl dem om hon får chansen haha, hon bara är så :)
Grodeli grodeli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar