onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Idag hade jag planer på att gå upp tidigt o åka till stallet o rida Elit, men så blev inte fallet för jag skulle vara där till 9 o ja klev precis upp:/ snacka om man är trött. Men det gör inget för ja åker dit efter jobbet istället o då har ja all tid i världen att pyssla om gubben. Jag hoppas verkligen han kommer bli bra, på sommar betet så fick han en spark i huvudet och det blev en spricka på kraniet :/ stackarn men han är på bättrings vägen. Ska in på koll snart igen och hoppas han klarar, nog för han är gammal men han är favvon o då blir de jobbigt.

I helgen var jag hos min kära syster o charlige, trevligt. Åt kinesiskt o gick på bion på fredagen. Såg "Linje 1,2,3" Helt okej film faktiskt kommer säkert se den igen när den kommer ut :) Drygt bara med hjälte instatserna som jämt ska vara med!

På lördagen vart det fläskfile o strips blandat med alkhol, vart lite drygt på kvällen ingen var speciellt sugna på krogen så det slutade med att Eva,ja o Camilla satt på bakgården o snackade masssa skit :)

Nu ska ja göra lite nytta innan jobbbet sen blir de stallet för hela slanten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar