måndag 3 augusti 2009

Det var det de

Helgen har flygit förbi som vanligt o jag har inte gjort någonting specillet utan bara mest tagit de lungt o laddat inför jobbet denna vecka. Ska gå på COP igen, fast med Anna denna gång. Fortfarande lugna vecka så det blir skönt :) Hoppas verkligen att jag kan sluta 19 denna vecka oxå. Iofs var jag till IKEA på lör med mamma, papppa o johan. O syster var där o lekte med Evilina o Isabella, snacka om att hon är i trotsåldern bara var arg o grinade hela tiden. Tror jag ska vänta med barn ett tag till :)

På fredag åker jag o Ea plus Camilla ner till kära syster yster, ska bli så nice bio o mat på fredag o sen party party på lör :) o tråkig hemgång på sönd. Men kul att kunna träffa henne.

Idag har jag vart duktig o gått upp halv 7, de ni:). Hade glömt flytta bilen igår o orkade verkligen inte gå upp 2 på natten o flytta den så gjorde det idag istället.

Ne nu ska man hinna med massa saker innan arbetet börjar
hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar