måndag 15 juni 2009

Måndag

Idag har jag suttit med näsan ner i böckerna för att kunna repetera lite till tentan imorgon, hoppas verkligen den kommer gå bra. Är inte allt för svårt o lite sitter sen tidigare men lite nervös är man alltid. Har även slavat framför spisen idag, alltså jag har lagat mat och det tillhör inte vanligheten med vad ska man göra om man vill äta gott och karln inte :) Men han får fixa sin egen mat.

Pratade med Louise idag, trevligt, ska försöka få till en grillning på lördag så jag hoppas det blir superduper väder så vi kan sitta utomhus o njuta. Med tanke på vädret som har varit borde det inte vara mer än rätt att nästa helg blir fint, o sen ska midsommar bli fint oxå så man kan bada o sitta ute i solen :)

Imorgon är det sista ridlektionen, känns tråkigt men hästarna behöver semester dem med, o sen ska jag vara med o rida dem till betet på torsdag, drar ut lite mer på tiden. Jag hoppas verkligen att jag kommer ihåg vägen:/ med tanken på att det bara är jag som kan den. Men med mitt guldfisk minne kan ingenting gå snett. Wish me luck! ¨

Planeringen till Meteltown börja bli klara nu och pengar finns, ska bli mysigt att åka iväg ett tag även om det bara är en helg o vi inte ska bo ensamma. Men vi kommer få super kul, jag menar SLIPKNOT!!! O liseberg är inte helt fel ska bara komma på ett sätt att få med syrran o hennes sambo, fler desto roligare:)

Nu måste jag fortsätta plugga lite så jag hinner spela lite dator oxå.
The sims 3 har släppts och jag överväger att köpa det bara för att prova men då kommer det säkert bli att man sitter inne ännu mer än vad jag har gjort tidigare och hur kul är det?
Ne fram med solen och en filt kanske även en bra bok så är denna sommar räddad!

Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar