lördag 13 juni 2009

It´s saturday

Idag är man bjuden på grillfest med brännboll ska bli mysigt om detta skitväder kunde ändra sig. Inte kul att vara utomhus när regnet öser ned:/ Hoppas det blir lite uppehåll med strålande sol så man inte kommer frysa ihjäl.

Tänkte vi skulle åka förbi Jonas idag o titta på deras nybyggda altan men det får bli vid ett annat tillfälle för vi sov väldigt länge och snart behöver man väl börja göra sig iordning eller kanske inte. Det skulle vara kul att se hur det blev hos dem, men det borde ha blivit bra, har hört lite.

Inatt drömde jag en hemsk dröm, usch vaknade o skakade i hela kroppen. Inte roligt. Men tur att det bara var en dröm så den inte kommer hända. Törs inte ens skriva vad det var men hemskt var det.

Det skulle vara kul att ta upp kontakten med vissa personer som jag kände förut, saknar dem men det är väl sånt som händer när folk förändras. Sen har jag haft mycket i skolan så jag är inte den bästa att ha kontakt med men nu är det sommar o det ska ändras så fort jag blir klar med omtentan, den enda hoppas jag verkligen på :).

Nu ska jag ta o äta lite frukost o ta en dusch sedan får jag se vad som händer men kvällen spenderas med alla mysiga vänner :) ska bli så kul o jag hoppas jag inte blir så trött som jag annars brukar bli.

Kanske ska dra ihop en tjejkväll med grillning o drinkar, någon som är intresserad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar