torsdag 2 april 2009

torsdag

Sitter o tittar på föreläsningar, de har pause så då passar jag oxå på att ta en:) tycker det är intressant med nervceller och hur de är uppbyggda. Så de här 2 h till kommer väl passera snabbt förbi. Har tittat på föreläsningar hela veckan, o denna är den roligaste. Tror det kan ha att göra med att det är ifrån en riktigt föreläsning. Alltså den är inspelad från förra året. De tidigare har varit att man sett ett powerpoint bild o ingen annan. Lite tråkigt och ensidigt.


Det är lite roligt att man hör folk sitta o snacka i pausen haha, tror inte att de riktigt med att de filmade då :)


Imorgon ska jag nog troligtvis åka ner till Karlstad o titta på hockey med Johan o Dan, nice fast lite av mig vill inte åka har så mycket att göra tills på måndag:S men det ordnar sig är väl 8h körning så då kan man säkert hinna läsa lite och förstå :). Blir det inte av imorgon så är det iallafall Jönköping på söndag det kommer bli asnice :) lääängar. Hoppas verkligen att de vinner hem bucklan iår skulle vara roligt:) Det enda som är lite jobbigt är att jag ska upp till skolan på måndag kl 9 o vi kommer säkert inte hem förens efter 2 på natten, men som sagt once in a life time:) får sova i bilen, funderar på att ta baksätet o ligga raklång, ifall inga andra än vi tre ska åka. Johan brukar jue kunna skramla ihop en hel bil när han åker till Jönköping, men då tar ja framsätet:) haha rätt ska vara rätt o sen så måste jag byta av johan oxå o han vill nog inte trängas i baksätet.




Ne nu var vissta pausen slut återgå till föreläsningen


hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar