fredag 3 april 2009

Fredag

Idag bär det av till Karlstad:) håll tummarna att de vinner ikväll. Ska bli roligt iallafall...

..om man kan tänka bort min dumma mage. Den har krånglat hela veckan, inte alls roligt. Den är lugn o fin så länge jag ligger i sängen. Hoppas det går bra att sitta i en bil så länge plus att se matchen annars är det väl så kan inte göra så mycket åt det. Sen har ja haft ont så länge så jag måste kunna leva ett liv iallafall. Orka ha ont hela tiden. Usch säger jag bara.

Satt o läste lite av Eas Sweden rock tidningar o det finns ett band som smörjer in sig själva i grisblod, o har döda djur på scenen, Most äckligt. Ea är förbjuden att lyssna på dem, de ska tydligen lukta as av dem eftersom de har ruttet blod samt att de har kanoner som skjuter ut blod på publiken oxå!!! Vidrigt lr vad.

Sen berättade Ea om Mayhem också och det var värre. För en i bandet skar upp handlederna och sköt sig själv. Sen när en i bandet hittade honom då sprang han iväg o köpte en engångskamera och tog kort på honom. Därefter blev det deras omslag. Så denna bild är en verklig...Fatta vilka idioter det finns i världen!! ne tur man känner normala människor som kan behärska sig och vet hur man beter sig!!! Tack för de allihopa:)

Ne nu ska jag hinna göra mig iordning innan vi ska åka, o eftersom jag är tjej så tar det en väldigt lång stund, men det tycker jag man får göra.

Ha en trevlig helg på er för det ska jag förhoppningsvis ha:) hojjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar