lördag 4 april 2009

Lördag

Igår bar det av till Karlstad men lite förhoppning på vinst. Men det ändrades under matchens gång, Färjestad vann med 4-1. Två av målen var i tom målbur så de tycker inte jag räknas men vi tar dem igen imorgon istället:) men jag fick chansen att hälsa på "tuppen" o Stefan:) det som var viktigast haha

Det tråkigaste är att min mage verkligen gett upp så jag kan inte var med till Jönköping imorgon:( gråtit en skvätt över det men det skulle nog vara dumt att åka med o chansa på att magen är bra med tanke på hur många mil det är man ska sitta i en bil. Ne men nästa vecka kanske man kan åka lr jag har väl ingen biljett men det hade varit roligt. Får åka ner o välkomna dem hem med bucklan istället:) för den måste de jue vinna.

Ne nu ska ja vänta på att Emma o Andreas kommer hem ifrån citycross sen ska man väl skjutsa dem till Klubban, tråkigt att få lov att sitta hemma själv men som sagt har man en dålig mage så har man, usch säger ja bara!!!!

Hojj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar