tisdag 31 mars 2009

Tisda

Som man misstänkte så kan jag inte vara med på ridiningen idag:( tråkigt värre men vad ska man göra. Har legat med kramper i magen hela natten.. inte direkt trevligt o plus det så åker man på magsjuka!! Hoppas bara jag är frisk till på fredag ifall jag och broden ska ner till Karlstad o se HV spöa skiten ur Färjestad:) Sen på söndag så ska vill till Jönköping. Hoppas verkligen han fått tag på biljetter så man kan vara med o titta, har inte varit iväg på en enda match iår. Lite besviken men har haft mycket annat för mig.

Igår tittade Emma förbi, trevligt synd bara att man är lite upptagen med datorn ibland men vissa förstår kanske:)

Idag så skulle jag ha träffat syster yster som är hemma en snabbis, läkarbeök o tandläkaren. Men det är nog inte så kul för henne om hon skulle åka på magsjuka, det är inte allt för trevligt o sen ska hon ner till Göteborg på tester i veckan.


Ne nu måste jag slötitta lite på tv o försöka vila måste hinna se föreläsningarna idag igen, är så mycket info så man blir knäpp:) ananrs får jag börja läsa lite i böckerna eller helt enkelt börja skriva om ryggmärgen. Men det blir väl ingenting, inte som det känns nu.

Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar