måndag 30 mars 2009

Måndag


Idag har jag bestämt mig för att det ska vara en ren pluggdag. Se några av de föreläsningar som vi har att se denna vecka och sedan börja läsa lite i de böcker som jag har. Har redan hunnit sett en föreläsning och lite på den andra. Väldigt mycket information, fast lite sitter sedan Naturkunskap B kursen förra året och det känns skönt.
Vi ska också arbeta med en wiki uppgift vid sidan om, tänkte jag skulle börja leta lite information och börja lite smått att skriva. Valde ryggmärg för det lät roligt och och sen finns det mycket information om de. Känns nästa roligare att skriva på den än att sitta o titta på 3h föreläsningar.
Hur som helst ska jag snart gå till OK för att hämta ut min bok som har kommit, känns skönt att få komma ut lite, har legat med förkylning hela förra veckan :( proppa i mig tabletter för att orka med tentan. Hoppas det går bra. Men den förbenade förkylningen vägrar släppa, ont i huvudet o snorig är inte det allra roligaste att ha. Hoppas den går över så man kan vara med på ridningen imorgon, inte kul att missa två ggr i rad plus att vi har teori nästa vecka då blir det inte heller någon ridning.
Nu ska jag göra lite vettigare saker än att sitta på nätet som det lätt blir när man har tråkigt.
Hoppas det är bra med alla och att ni överlevde helgens bravader. Hojj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar