lördag 28 mars 2009

Lördag

Igår hade jag min första tenta, jjag hoppas att det gick bra. Det känndes som att det gjorde det iallafall. Får se om 2 veckor om jag klarade mig, drygt att det ska ta så långtid att rätta men det är nog ganska många som man ska hinna med.

Nu är första kursen också slut, hoppas jag. På måndag börjar nästa kurs som är om kroppen. Det sägs vara den tuffaste kursen men den verkar vara sjukt rolig.

Idag så ska jag till Hosjö på party party. Är ett 20 och 25 års kalas så det kommer bli nice. Mycket folk o smörgåstårta kan inte bli bättre. Anneli o jag har köpt de bästa presenterna så jag hoppas de blir glada:) Jag hoppas på en rolig kväll till tidig morgon som det har tedens att bli:)

Emma var förbi en snabbis idag alltid trevligt att träffa henne.

Ne nu ska jag vara lite social här hemma synes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar