torsdag 19 mars 2009

Torsdag

Idag har jag varit i skolan på seminarium. Det gick väldigt bra, hr blivit godkänd i allt så nu ska man bara klara av tentan sen så kan man släppa denna kurs:) hoppas det kommer gå bra.

Det har varit så fint väder idag så jag tjatade lite på karln att vi skulle ut o gå i solen. Så vi packade bilen med lite mat o sen åkte vi till svärmor. Tog en promenad med Emma o Ronny o hundarna, hur skönt som helst :) Alltid lika kul att vara ute där, så mycket skog o natur.

Nu sitter man hemma vid datorn ska snart leka lite med spelet:) haha sån nörd man är men vem bryr sig.

Ihelgen vet jag inte vad som händer än men någonting med alkohol ska det nog bli;) Lr man får hoppas på det iallafall.

Ne nu ska jag mysa med karln en stund, imorgon blir de lekande med Mia ska bli roligt var ett tag sen man såg henne.

Hojjj

O madde, jag är seg på att se kommentarer så jag svarar nu, det går jättebra mycket att läsa men går iallafall framåt:) ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar