måndag 16 mars 2009

Måndag

Emma kom hem i lördags. Det var jättekul att träffa henne igen, var som sagt 1 år sedan. VI hängde i M-berg o drack o åt supergod smörgåstårta. Sen var de några som badade i deras inköpta kar, för kallt för min del. Fick ont i magen som vanligt o åkte hem tidigare men det var kul så länge jag var där.

I söndags var jag ut till M-berg igen o hämtade bilen. Var så fint väder satt i solen o njöt med Pia:) vissa badade då igen, men det var fortfarande kallt för min del. Sen åkte jag hem o myste med karln. O HV vann i lördags så nu måste de vinna ikväll för att de ska kunna gå vidare jag hoppas verkligen att de lyckas :) Jag o skägget hoppas på det iallafall:)

Idag har jag tvättat två maskiner, typ 100 kvar sen är man klar:). O plockat undan det mesta så nu är det dammsugning o disknin kvar men det tänker jag överlåta till karln för han sover fortfarande. O jag behöver verkligen plugga lite eller iallafall läsa på böckerna o de arbetetn som jag har gjort:) Har tenta nästa fredag så jag börjar bli väldigt nervös men det bör gå bra, behöver "bara" 60% rätt för att bli godkännt över det så är det bara en bonus. Tänker inte sätta ribban allt för högt för misslyckas jag blir det hemsk, har en tendens till det. Så G är helt okej för mig än så länge och det känns bra det.

Imorgon är det ridning, har för mig att det är hoppning. Ska bli nice för det börjar bli roligt att hoppa igen o inte den konstanta klumpen i magen. Så länge jag får Lotus eller Elit kommer det gå galant hoppas jag.

Ne nu måste jag plocka lite till o sen tvinga upp karln ur sängen om det går:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar