onsdag 11 mars 2009

Onsdag

Igår red man på Walther för första gången, väldigt svårriden för min del. Men var mysig, skyller på att det var första gången svårt att veta hur hästen ska reagera men fick till det realativt bra på slutet. O idag har jag träningsvärk, känns väldigt bra.

Idag är man hundvakt åt shiva, så söt vovvsing. Ska snart ta ut henne på en promenad får se hur det går, de borde väl gå bra annars fjäskar jag med godis haha.

Ska läsa lite böcker o slappa idag, imorgon tar jag tag i uppgiften lite bättre. Har iofs gjort klart den men det går väl alltid att pilla lite extra:)

På fredag är det Dia psalma nice värre. Ska tvinga med karln så man kan träffa Ulke iår igen:) hehe

Höjj

1 kommentar:

  1. Ja shit! Var precis ute med Shiva och ibland bara vägrar hon gå om hon inte får godis. Hon är en väldigt skum hund.... Vi ses IMORGON! MED EMMA! Jag är såååå excited! =D

    SvaraRadera