torsdag 5 mars 2009

Torsdag

Sitter här i min ensamhet..Nedå försöker få fram en föreläsning från idag men mappen är tom?! lite störande, med tanke på att de sa att den skulle finnas upp från 11 idag. Får se om den kommer upp senare eller kanske imorgon.

Idag har jag varit i skolan hela dagen o suttit på föreläsningar. Är faktiskt väldigt skönt att komma bort från lägenheten ett tag. Är roligt att träffa massa folk så man har någon att prata med. Iofs så har jag Ea o snacka med men roligare att snacka skit med tjejerna;)

Imorgon har jag hemma studier, ska verkligen bara sitta o läsa o skriva på uppgiften så man kan börja förbereda sig för tentan. Den är snart läskigt värre, hoppas den kommer gå bra.

Lite rolig grej är att våran ena granne upptäckte vatten på golvet och trodde det var kylen eller frysen som läckte. Men när han kom hem från jobbet upptäckte han att det rann ifrån taket. Så nu är det väl en fors därnere. för han ville låna massa hinkar av oss. Så länge vi inte blir drabbade är det lungt! Tycker synd om honom men lite roligt är det:)

Ne nu ska jag vara lite sociala med karln peter o gunnar:) riktigt trevliga folk de!

Nu är det bara nio dagar kvar tills man kan ge Emma en stor kram!! Längtar så otroligt mycket efter henne, kommer bli så skönt att få hem henne. Även om det bara är ett tag:)

Tycker det är konstigt att jag har uppfattat en situation på ett sätt men nu så har det visat sig att jag hade helt fel. Trodde verkligen inte att det skulle bli såhär men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gå vidare antar jag! Finns andra ställen där jag hoppas jag har uppfattat allt rätt så det inte känns som bortkastad tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar