fredag 6 mars 2009

Fredag

Idag har jag lekt med Mia, trevligt värre. Var till maxi o handlade mat o sen en snabbis till bolaget, gick lite vilse men ordnade sig tillslut.

Sedan bar det av till Biltema för att lämna tillbaka bromsarna eftersom att vi har valt att skrota pärlan. Vart för dyrt att laga den. Hittade lite smått o gott där ändå.

Därefter tvingade jag med henne på en runda på kupolen. Fanns inte så mycket att se, det mesta finns jue i Falun nuförtiden. Men några inköp vart det.

Sedan skulle jag vara snäll o skjutsa hem henne vad händer inte då.. Jo bilen startar inte. Tror verkligen att det är dags för busskort nu. Två bilar på en vecka måste vara rekord haha. Ialllafall slutade med att pappa kom o bogserade hem mig. Inte ett dugg roligt eftersom det inte fanns nå värme där. Sitta i en kall bil var inte de roligaste att göra på em fredag. Men jag har kommit hem nu o bilen står på Volvo så jag hoppas de kan laga den. Tror iallafall att jag ska köpa ett busskort det verkar vara lite bättre i dags läget:)

Ne nu ska jag äta lite mat o njuta framför datorn som vanligt haha

(det skulle vara roligt om folk vill komma med kommentarer för då känns det som att någon läser min blogg, ifall det är någon hihi:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar