fredag 27 februari 2009

Fredag

Nu är det bestämt att våran kära volvo inte kommer att kosta oss ett öre till:) för den ska till skroten på måndag. Det är på tiden en riktigt skitbil det där. Roliga att köra iofs men den har kostat oss väldigt mycket så nu ska jag o karln spara ihop till en lite bättre som kanske håller mer än ett år:) Pappa är snäll o låter oss låna hans bil tills vi hittar en annan, men de har redan en bil o syrran (som vanligtvis kör den) har jue Charlies bil istället:)

Igår var jag o brosan ute o gick 1 o 20 min :) skönt som helst plus att jag gick till och från skolan oxå. Ska börja med det lite mera för jag var pigg o glad. Men man blir så bortskämd med att ha bil.

Träffade Linn i förgår jättemysigt:) det var så längesen man träffade henne. Snacka om att hon har gått ner i vikt, en helt annan Linn:) måste verkligen börja umgås mera med henne, har alltid trevligt.

idag ska jag ut o gå med min kära broder igen får se hur lång tid det blir idag:) O han har oxå gått ner i vikt, hela 16.7kg på 5.5 v:) så jag ska nog börja jag med så man kan ha bikini i sommar:) O sen ska jag träffa Mia fast jag vet inte om jag orkar gå på stan, känns bara drygt hehe kanske kan äta semla o en kopp kaffe. Vissa missade fett-tisdagen denna vecka så vi får ta det idag kanske:)

Imorgon blir det melodifestivalen:) synd bara att Emelie inte ska vara med o titta men jag får tvinga karln hehe. Eller det kanske är någon annan stackare som vill plågas med mig? :)

Sen på söndag är det bara 14 dagar kvar tills Emma kommer hem längtar som bara den:)

Ne nu ska jag sitta med lite artiklar för det har jag inte tid med ikväll för då blir de raid ;) hahah

Hojj

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! Hur går det med pluggandet?
    Länge sen vi sågs! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, stackars Volvon! Men nu är han väl ändå död... Tänkte ringa dig när jag skulle ut med Shiva, men jag glömde bort det, haha :) Vi får la ta det nån annan dag! Jobbar i helgen, vilket suuuuger hårt. Kram!!

    SvaraRadera