fredag 12 september 2014

klump i magen och sömnrubbningar!

Hm då har jag börjat få problem med sömnen, två nätter i rad då jag vaknat runt 2:30 typ. Men jag hoppas att det bara är tillfälligt då det är stora beslut som ska tas nästa vecka!

Idag ska jag ta mig ut till föräldrarna för att göra ett besök med dem inför framtiden! Just nu känns det bara som om att jag vill dra täcket över huvudet och sov!

Jobbet skulle ha en after work idag men pallrar inte med det, skulle säkert vara jättetrevligt men inte med dålig vecka med måendet och sömn som börjar krångla!

Ska ta mig ut på promenad i eftermiddag om jag är piggare sen kommer Eva hem och kanske åker och träffar henne ikväll men vi får se hur måendet är.

Träning på gymmet hoppar jag helt ett tag, måste komma ur denna svacka och då ska jag inte ha massa måsten! Ett steg i tagit men jag är ju ute och går/joggar dagligen iallfall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar