tisdag 16 september 2014

Förväntansfull, nervös, spännande, skräck och förtjusning. Det kan nog sammanfatta morgondagen! Jag kommer skriva mer efter imorgon, om allt går som planerat! Håller alla tummar och tår!

Jag har hästabstinens nu och skulle vilja börja rida. Har skrivot till några men har inte känt som om att det är rätt. Fidde var verkligen en toppenhäst även om hon var svår emellanåt, saknar att rida henne! Sedan Gizmo, finns ingen snällare och underbare häst jag hoppas han har det bra nu när han är utlånad på foder!
Jag behöver ju ha en häst som hålls igång regelvundet och som jag kan åka och rida typ 1 gång i veckan,  då jag inte ska ta på mig för mycket med tanke på mitt mående sedan har jag inte riktigt den tid som jag hade förut!

Nu inväntar jag Andreas så ska vi lägga upp en plan inför imorgon, jag bakade en kladdkaka kvällen till ära och vem vet jag kanske kan baka en tårta om morgondagen går bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar