torsdag 12 juni 2014

Taco och träning

Äntligen kan jag gå utan att de svider vid hälarna så att tårarna rinner! Dock vill jag inte utmana ödet så jag vilar från längre promenader/löpning till efter helgen.
Hoppade över BodyCombaten idag, vart ca 40 min på gymmet istället *känner mig stark*. Sedan skulle jag cykla hem och tror inte att de har varit så drygt uppför backen hem! Men det vara bara att kämpa på!

Idag vart det lite fusk då vi åt taco, men tänkte mig för med både gräddfil och osten. Bättre med mera sallad. Men är fortfarande under min kcal/dag och det är det som räknas!

Imorgon blir det att jobba sedan ska vi iväg och fira Julias student (?) När blev hon så stor? Ska bli mysigt! Men blir tidigt för min del då jag ska upp och jobba ett extra pass på lördag morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar